esteto.ro
0 Prod.
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e



branding-in-secolul-xxi-rolul-eticii-si-al-empatiei-in-dezvoltarea-actuala-a-brandurilor-victor-e-1.jpg

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Cod produs: 495981

Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e:

ISBN: 9786062612603

Editura: Nedefinit

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri) Adauga un review

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Alte produse din categoria Afaceri Economie care te-ar putea interesa:





Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Desktop


Copyright © Esteto.ro  


Termeni si conditii