Cod produs: 64293
Marketing educational - Roxana Enache, editura Institutul European: Din Cuprins:
◊ Piata educationala - componenta fundamentala a mediului de marketing
◊ Politica de marketing a unei institutii de invatamant
◊ Metode si tehnici moderne utilizate in cercetarea de marketing
◊ Activitatea de marketing educational
◊ Studiu de caz
Contextul actual al descentralizarii invatamantului preuniversitar impune dezvoltarea competentelor decizionale ale actorilor educationali - premisa necesara asigurarii calitatii in educatie.
Lucrarea propune parcurgerea unor aspecte practice ale marketingului educational, supunand atentiei cititorului un studiu de caz ce contine un plan de marketing si de management realizat de o unitate scolara. Prin problematica abordata, volumul se adreseaza cititorilor procupati de dezvoltarea personala in domeniul managementului si marketingului educational, punandu-le astfel la dispozitie un ghid practic, si nu doar un suport pur teoretic.
Caracteristici: An aparitie - 2013; Colectie - Academica; Format - 165x235; Nr. pagini - 158;
ISBN: 9789736119798
Editura: Institutul European
Autor: Roxana Enache
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.