esteto.ro
0 Prod.
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Manual De Consiliere. Invata Ce Sa Spui Ca Sa Ajuti! - Richard Nelson-Jones, editura Trei

manual-de-consiliere-invata-ce-sa-spui-ca-sa-ajuti-richard-nelson-jones-editura-trei-1.jpg

Pret: 47.2 Lei

In Stoc
Vandut de: Libris SRL
Livrare prin curier: 12.9 lei
In maxim 3 zile
Garantia Calitatii
Factura si declaratie de conformitate

Cod produs: 56155

Manual De Consiliere. Invata Ce Sa Spui Ca Sa Ajuti! - Richard Nelson-Jones, editura Trei: Invata ce sa spui ca sa ajuti!
Scrisa de cunoscutul expert al tehnicilor de consiliere, Richard Nelson-Jones, aceasta carte extrem de accesibila ofera un ghid complet al procesului de consiliere. Fiecare capitol descrie succint abilitatile folosite intr-un anumit moment in relatie si ofera exemple pentru a spori intelegerea. Sunt incluse si exercitii care va permit sa exersati abilitatile in timp ce parcurgeti textul. Printre abilitatile-cheie descrise de lucrarea de fata se numara: • inceperea si structurarea procesului de consiliere • ascultarea activa • oferirea de provocari si de feedback • facilitarea rezolvarii de probleme • instruirea, demonstrarea si repetitia • strategii pentru schimbarea gandirii • conducerea si terminarea procesului de consiliere. Cartea discuta si consilierea in conditii de multiculturalitate, aspectele etice, supervizarea si metodele de imbunatatire a abilitatilor.

Richard Nelson-Jones
este membru al Societatii de Psihologie Britanice, al Asociatiei Britanice de Consiliere si Psihoterapie si Director al Institutului Cognitiv Umanist, Chiang Mai, Tailanda.

Cuprins
Prefata

Partea I: Introducere
1. Cine sunt consilierii si persoanele care acorda sprijin?
2. Care sunt abilitatile fundamentale de consiliere?
3. Abordari in consiliere
4. Consilierii si clientii ca persoane diferite
5. Relatia de consiliere
6. Procesul de consiliere

Partea a II-a: Tehnici specifice de consiliere
7. Intelegerea cadrului intern de referinta
8. Demonstrarea atentiei si interesului
9. Parafrazarea si reflectarea sentimentelor
10. Inceputul si structurarea
11. Adresarea intrebarilor
12. Monitorizarea
13. Oferirea de provocari si de feedback
14. Autodezvaluirea
15. Gestionarea rezistentelor si trimiterile
16. Facilitarea rezolvarii de probleme
17. Instruire, demonstrare si repetitie
18. Antrenarea clientilor in relaxare
19. Imbunatatirea limbajului intern al clientilor
20. Imbunatatirea regulilor clientilor
21. Imbunatatirea perceptiilor clientilor
22. Negocierea temei pentru acasa
23. Conducerea sedintelor de mijloc
24. Terminarea consilierii

Partea a III-a: Alte consideratii
25. Consilierea multiculturala si in functie de sex
26. Dileme si aspecte etice
27. Obtinerea de sprijin si supervizarea
28. Cum este posibil sa devii mai calificat?

Anexa 1. Bibliografie cu note
Anexa 2. Asociatii profesionale din Marea Britanie, Australia si America


 
 

Caracteristici: An aparitie - 2009; Nr. pagini - 312;

ISBN: 9789737079985

Editura: Trei

Autor: Richard Nelson-Jones

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri) Adauga un review

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Alte produse din categoria Stiinte Umaniste care te-ar putea interesa:





Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Desktop


Copyright © Esteto.ro  


Termeni si conditii