Cod produs: 23889
Generatia Y - John W. Hobart, Herb Sendek, editura Bmi: O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze o realiniere a culturii lor pentru a veni in sprijinul tuturor angajatilor, si sa le arate cum sa-si puna planurile in aplicare. Aceasta carte este deci despre viitorul fortei de munca.
Autorii identifica opt competente cheie pe care organizatiile ar fi preferabil sa le utilizeze la intregul lor potential. Printre cele opt se numara si increderea in sine, viteza adaptarii la schimbare, chiar si inovatia si creativitatea. Accesul atat de larg la informatie ii determina sa caute modele reale si sa nu se multumeasca doar cu seful-expert de la care se poate invata meserie.
Pentru ca portretul sa fie complet, autorii iau in calcul intregul ansamblu social al generatiei, de la faptul ca isi intemeiaza familii mai tarziu si locuiesc cu parintii, si pana la faptul ca se mandresc cu CVurile pline de joburi. Dar cele mai pretioase capitole ale cartii sunt cele legate de aptitudinile de lider: atentia pentru elementele verbale si non-verbale ale comunicarii, exercitiul disciplinat al feedbackului de performanta, deschiderea catre solutii contraintuitive, fara a cobori standardele si fara a face micro-management, sau atitudinea si discursul pozitiv.
Caracteristici: An aparitie - 2016; Format - 240x160; Nr. pagini - 239; Editie - Necartonata;
Editura: Bmi
Autor: Herb Sendek
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.