Cod produs: 195709
CD Manager 80/20 - Richard Koch, editura Act Si Politon: Marea majoritate a managerilor considera ca munca e coplesitoare – frenetica, stresanta, complexa, severa, epuizanta si demoralizatoare. Totusi, o mica minoritate a reusit sa se sustraga trendului. Ei sunt optimisti, increzatori, relaxati si fericiti. Ei au grija ca activitatea lor si vietile lor sa ramana simple.
ele care conteaza, au o valoare enorma. Adevarata valoare a Principiului 80/20 este aceea ca va ajuta sa identificati acele putine activitati in care ar trebui sa va implicati deoarece va vor conduce la rezultate de exceptie.
Principiul permite sa va concentrati pe cauzele bune, sa va descotorositi de cele rele si sa uitati de marea masa a celor neinsemnate si slabe. Spre exemplu, Steve Jobs s-a concentrat constant pe o mana de produse esentiale – cele cateva caracteristici care urmau sa fie utilizate in cea mai mare parte a timpului – si a ignorat orice altceva. Astfel, Apple si-a abandonat toate produsele neesentiale, inclusiv imprimantele, serverele si asistentul digital personal Newton, cu sistemul sau imperfect de recunoastere a scrisului de mana. Concentrandu-se pe cele 30% din produsele care generau bani si descotorosindu-se de cele 70% inutile, Jobs a salvat compania din pragul insolventei.
De ce este important Principiul pentru manageri?
De obicei, oamenii se asteapta ca lumea sa fie echilibrata, ca 50% din cauze sa conduca 50% din rezultate. Se asteapta ca toate evenimentele si toate cauzele sa aiba, in mare, aceeasi importanta. Acest mod de gandire este profund eronat. Mai ales in afaceri. Una dintre cele mai periculoase, daunatoare presupuneri din lumea afacerilor este ca toate vanzarile sunt bune, toate castigurile au valoare si toate sursele de profit au o importanta aproape egala. Nu au.
Daca ati lua intotdeauna decizii 80/20, nu ati fi niciodata in criza de timp, v-ati preocupa numai cu problemele cele mai importante si mai uimitoare. V-ati transforma afacerea intr-una mult mai eficace si mai profitabila. Ati putea identifica cei mai buni clienti si ati sti cum sa-i faceti mai fericiti ca niciodata.
Richard Koch ofera zece metode pentru a fi un manager stralucit. Stapanind cu desavarsire una din cele zece metode, veti ajunge infinit mai departe decat daca ati fi competent la toate cele zece.
Caracteristici: An aparitie - 2016; Format - 190 x 140 mm;
ISBN: 9786068739786
Editura: Act si Politon
Autor: Richard Koch
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.