esteto.ro
0 Prod.
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii - Petra Boanta, editura Evrika



cum-sa-vinzi-o-pereche-de-bocanci-in-toiul-verii-petra-boanta-editura-evrika-1.jpg

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Cod produs: 191938

Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii - Petra Boanta, editura Evrika: Cum sa vand ceva ce Nu se poate vinde? Pur si simplu nu inteleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica si vanzatorul ala reuseste sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere si manusi de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de asa ceva si totusi Am Cumparat!

Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?

Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai putin, mai ieftin, mai sarac, mai fara clienti, mai fara vanzari si mai fara profit.

Petra ne ofera o lectura spumoasa, presarata cu povesti amuzante, emoti- onante, lectii valoroase si tehnici testate de vanzari si marketing care ne vor schimba radical perceptia cu privire la rolul pe care il are un Vanzator in orice organizatie. - Mark C. Lukacs

Caracteristici: An aparitie - 2018; Colectie - Business; Format - 200 x 130 mm; Nr. pagini - 100; Editie - Necartonata;

ISBN: 9786069457252

Editura: Evrika

Autor: Petra Boanta

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri) Adauga un review

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Alte produse din categoria Dezvoltare Personala care te-ar putea interesa:





Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Desktop


Copyright © Esteto.ro  


Termeni si conditii