Cod produs: 188828
New Media - Ionela Carmen Bosoteanu, editura Institutul European:
Din cuprins:
◊ Comunicarea de masa, medium, mass-media si mediatizare
◊ Ce este new media? Definire
◊ Comunicarea politica: marketingul politic si new media
◊ Stadiul folosirii new media de catre clasa politica din Romania
◊ Guerrilla digitala: The Black PR
"(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale."
Antonio Momoc
Caracteristici: An aparitie - IULIE 2012; Colectie - Academica; Format - 165x235 mm; Nr. pagini - 300;
ISBN: 9789736118562
Editura: Institutul European
Autor: Ionela Carmen Bosoteanu
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.