Cod produs: 101865
Psihologia influentei - Maia Dushkina, editura Europress: Traducere de Ioan Belea. Sunt intrebuintate, de catre om si fata de om, o cantitate uriasa de forme, tipuri si mijloace diferite de influenta – convingerea, constrangerea, sugestia, contaminarea – precum si metode si procedee, tehnici si tehnologii de influenta. Fiecare din aceste influente, dispunand de specificul si posibilitatile lor, capata o intruchipare completa numai prin realizarea sarcinilor si conditiilor actuale ale activitatii si comunicarii in care ele se manifesta.
Oportunitatea si eficienta lor depind de alegerea unei strategii, tactici si instrumentari adecvate in imprejurari absolut concrete. O importanta deosebita capata cunoasterea legitatilor si stapanirea, prin metode practice, a organizarii influentei psihologice in acele sfere ale activitatii, unde rolul conducator il joaca procesul comunicarii interumane. Acestea sunt, in principal si inainte de toate, diferitele domenii ale practicii psihologice, manageriale, pedagogice, de marketing si de reclama. Tocmai influenta psihologica formeaza si caracterizeaza potentialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea si tendinta de a folosi influenta psihologica pentru atingerea scopurilor lor apar la profesionistii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se refera, in principal, la necesitatea alegerii unor mijloace, procedee si metode psihologice eficiente de influenta psihologica.
O carte fundamentala de psihologie. Un manual inevitabil.
Caracteristici: An aparitie - 2008; Format - 200 x 130 mm; Nr. pagini - 270; Editie - Necartonata;
ISBN: 9789731727448
Editura: Europress
Autor: Maia Dushkina
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.