Astazi, vopsitul parului este extrem de popular, atat printre femei, cat si în randul barbatilor. Dar schimbarea culorii parului poate avea rezultate minunate sau poate strica aspectul oricui. Este binecunoscut faptul ca nuanta corecta a vopselei de par poate îmbunatati semnificativ aspectul unei persoane. Indiferent ca se realizeaza la salon sau acasa, alegerea vopselei perfecte poate fi dificila: procesul poate include un pas, doi, chiar trei, suvite, umbre etc. Exista chipuri care permit orice culoare si orice combinatie (cum ar fi al Rihannei, de pilda), dar nu toata lumea are aceste calitati fizice. De aceea, cei care îsi doresc sa nu greseasca atunci cand vine vorba despre ceva atat de important cum este imaginea apeleaza la marile branduri în domeniu. Unul dintre acestea este celebra marca de vopsea Londa.
Acest brand inoveaza permanent într-un domeniu competitiv si furnizeaza produse care sporesc creativitatea stilistilor. A cucerit piete din Europa, Orientul mijlociu, Arabia, Africa de Nord, Asia, Australia si Noua Zeelanda, America latina. „Noi, cei de la Londa, credem ca trebuie sa livram mai mult decat simple produse”, puncteaza reprezentantii companiei. Într-adevar, Londa înseamna mai mult decat produse de colorare, permanent si auxiliare pentru par; reprezinta creativitate, cercetare, înalta tehnologie, cu un accent special pe educatie în domeniu.
Povestea Londa începea în secolul al XIX-lea, cu viziunea si pasiunea stilistului Franz Stroher, care fonda, în 1880, o companie de „producere si distributie a produselor pentru par”. Ulterior, în 1956, numele Londa aparea cu logo-ul Wella, iar în 1959, compania a început sa faloseasca brandul Londa exclusiv.
Anii 1960-1980 pot fi considerati perioada în care Londa s-a transformat într-un brand international de top. Exporturile către Europa de est au crescut vertiginos, în special în fosta URSS, unde era una dintre putinele marci disponibile pe piata. In timp a devenit o adevarata comoară, confundandu-se cu ideea de ingrijire a parului. Originea sa germana facea ca Londa sa fie sinonim cu precizia, siguranta si increderea in rezultatul final. Aceste calitati au propulsat marca la nivel mondial.
Europa nu a fost singurul reper pentru propagarea stilului Londa. Unul dintre momentele care au facut ca numele companiei sa devina un trend in toata lumea a fost 1972, cand starurile din „Îngerii lui Charlie” – Farrah Fawcett, Cheryl Ladd si Jaclyn Smith – lansau produsele companiei. Ce a urmat, se stie: aproape toate femeile din lume au adoptat stilul, dorindu-si buclele matasoase ale actritelor care „purtau” Londa.
Dupa 1990, Londa a reintrat sub umbrella Wella Company, operand ca o companie privata sub numele Londa GmbH, cu cartierul general in Leipzig.
In 1996, Londa a dezvoltat doua ramuri majore: de cercetare si dezvoltare (R&D) si de productie (Londa Rothenkirchen Produktions GmbH). Anul 2003 avea sa fie o noua piatra de hotar pentru Londa, care devenea parte a Procter & Gamble, facand din compania germana componenta unui grup international de prima marime. Ulterior, in 2009, marcile Londa Professional, Kadus Professional si Clairol Professional au fuzionat, astfel incat mostenirea bogata, experienta si portofoliul in continua extindere al Londa au capatat o identitate moderna, indreptata spre viitor.
Vopseaua de par Londa Professional inseamna traditie, incredere, relatii individuale si sustinere locala, astfel incat sa ajute stilistii sa fie mereu mai buni, mai inspirati, iar saloanele sa inspire la randul lor. Un brand atat renumit la nivel international nu putea ocoli Romania, unde vopseaua Londa este partener de succes al stilistilor de aproape jumatate de secol.
Focus pe educatie
Asa cum am mentionat, educatia profesionala a stilistilor este unul dintre aspectele pe care este centrata viziunea Londa inca de la inceputurile activitatii sale. Astazi, programele care tintesc acest demers sunt multiple si moderne. Ele includ filosofia „Learn It, Live It, Share It” („Invata, Experimentează, Impartaseste”), care se reflecta in practica prin deprinderea mestesugului si artei stylingului pentru par, punerea în aplicare a celor invatate la modul complet (trenduri, tehnici, idei) si difuzarea catre comunitate, prin colaborare intre stilistii Londa, a tuturor componentelor care pot contribui la evolutia companiei si implicit la satisfacerea clientilor.
De altfel, cei care fac parte din programul de educatie online al companiei au sansa sa se dezvolte profesional, sa-si sporeasca abilitatile si, ca urmare, gama serviciilor oferite, sa faca parte dintr-o comunitate internationala de breasla si sa aiba acces la piata globala pe care o implica apartenenta la Londa Professional. De pilda, pachetul italian de pregatire intitulat „For You” presupune „antrenarea” tehnica, stilistica si manageriala, impreuna cu un set complet de mijloace de comunicare dedicate.
Per ansamblu, programul educational Londa cuprinde sapte studiouri internationale (Roma, Paris, Londra, Berlin, Moscova, New York, Tokyo), 165 de studiouri pentru pregatire si peste 100 de ateliere operate de partenerii companiei.
Tehnologie avansata
Inca din anii 30 ai secolului trecut, compania era un pionier in domeniu. A inventat primul dispozitiv de permanent, primul uscator de par cu motoare incorporate, apoi primul balsam de hranire a parului, Kolestral. In anii 50 a inaugurat centre de cercetare, in anii 60 cucerea piata cu nuantele de rosu care au facut brandul celebru in toata lumea, iar in anii 70, permanentul realizat cu produsele Londa „făcea parul sa sfideze gravitatia”. In anii 80 stabilea un alt trend mondial, al blondului stralucitor, unic. Cu molecula Pyrazol 5 introdusa in produsele sale,
Una dintre inovatiile Londa de cea mai mare actualitate si cu rezultate spectaculoase este tehnologia „Vitaflection Microspheres”, mai exact prezenta in produsele Londa a microsferelor de 1.000 de ori mai mici decat firul de par, care patrund in acesta, facand ca vopseaua sa dureze mai mult. In plus, adaosurile cerate si lipidele prezente in produsele Londa fac ca dupa vopsire, parul sa arate stralucitor si sa fie catifelat la atingere.
Vopseaua de par Londa Professional are acele calitati care pot determina orice persoana retinuta sa se razgandeasca si sa-si vopseasca parul: permeabilitate, durata indelungata, aspect rafinat, nuante moderne. Londa Professional ofera frumusete si vitalitate parului animat de culoare, textura, miscare si stralucire.
Produsele si serviciile Londa sunt atractive, de inalta calitate, dar accesibile, sunt profesionale, dar inovatoare. Cu o experienta solida si indelungata in colorarea parului, Londa pretuieste frumusetea clientilor din intreaga lume si incurajeaza talentul stilistilor, ce dau frau liber creativitatii. Cum spune Lu Van Huy, stilist din China care foloseste produsele Londa: „Pot face orice client sa arate mai tanar si sa se simta mai fericit”.
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.