esteto.ro
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Carti si manuale scolare pentru clasa a 12-a

Ultimul an de liceu sta sub semnul apropierii unui alt prag al notiunilor si cunostintelor. Tinerii sunt adulti, au un nivel avansat, iar cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a le ofera standardele de care au nevoie pentru a trece examenele care urmeaza.

Chimia aduce in fata liceenilor disciplinele sale, studiul studiul materiei anorganice, chimia organica, biochimia, chimia fizica, electrochimia, chimia analitica. In categoria cartilor si manualelor scolare pentru clasa a 12-a, biologia se remarca prin studiul originea, evolutia, reproducerea, ereditatea, caracteristicile morfo-fiziologice, obiceiurile plantelor si animalelor. La randul ei, istoria este abordata ca o practica sociala, inscrisa în mod fundamental în epoca în care este scrisa si cu un rol de prima importanta în epoca scrierii ei. Luata drept dovada si garantie a judecatii actiunilor omului, ea determina interpretarile, interactiunile si comportamentele sociale prezente si viitoare ale indivizilor.

Cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a includ si notiuni de filosofie. Binecunoscuta stiinta a gandirii, disciplina autonoma a culturii având ca obiect cunoasterea formelor si proceselor gândirii, filozofia este o modalitate de investigare la nivel mental, formata dintr-un ansamblu de notiuni si idei, care tinde sa cunoasca si sa înteleaga sensul existentei sub aspectele sale cele mai generale, o conceptie generala despre lume si viata.

Stiintele „reale” incheie un ciclu inceput in clasele primare si continuat pe tot parcursul anilor de studiu. Cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a abordeaza matematica definitoriu, ca pe o stiinta indispensabila vietii, in functie de relatiile si corelatiile dintre ea si celelalte stiinte. De asemenea, fizica, din care deriva matematica, eeste prezenta in segmentul cartilor si manualelor scolare pentru clasa a 12-a, relevand noi dimensiuni ale proprietatilor si structurii materiei, formele de miscare ale acesteia, precum si transformarile lor reciproce. Informatica este in linia disciplinelor studiate intens in anul terminal al liceului. Ca stiinta a procesarii sistematice a informatiei, este unul dintre elementele componente majore ale societatii prezente si viitoare, ca urmare cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a ii acorda locul cuvenit.

In clasa a 12-a, limba romana este insotita de literatura universala, imens tezaur de creatie a omenirii. Cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a includ, de asemenea, notiuni de geografie, stiinta trasaturilor Pamantului, relevandu-i fenomenele naturale si cauzalitatea lor. Programa clasei a 12-a include si studii sociale. Grup de discipline academice care investigheaza universul consecintelor interactiunilor umane, acestea pun accent pe insuflarea cunostintelor aprofundate in asistenta sociala, valori culturale si responsabilitati civice. Cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a abordeaza introducerea notiunii de valoare a societatii din care tinerii fac parte si ii ghideaza spre intelegerea valorilor democratice, a grupelor de populatie care ar avea nevoie de ajutorul lor umanitar si, foarte important, spre implicarea in viata publica.

Din categoria cartilor si manualelor scolare pentru clasa a 12-a nu lipseste economia. Si aceasta o stiinta sociala, vine in fata viitorilor absolventi de liceu cu studiul, productia si desfacerea, comertul si consumul de bunuri si servicii. Nu in ultimul rand, cartile si manualele scolare pentru clasa a 12-a includ aprofundarea limbilor straine moderne.

Cumpara manuale scolare pentru clasa a 12-a online:

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Acceseaza Versiunea Desktop