esteto.ro
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Supliment Alimentar Florassist Immune & Nasal Defense Life Extension, 30capsule

supliment-alimentar-florassist-immune-nasal-defense-life-extension-30capsule-1.jpg

Pret: 218.9 Lei

In Stoc
Livrare gratuita prin curier
In maxim 2 zile
Garantia Calitatii
Factura si declaratie de conformitate

Cod produs: 593024

Detalii produs florassist® immune & naz defense life extension:

Beneficiile pentru sanatate:

Schimbarile sezoniere pot creste numarul de stimuli microscopici, cum ar fi cantitatea de polen, praf sau par de animale din aer. Acest lucru poate provoca, la randul sau, sistemul imunitar sa reactioneze excesiv, ceea ce poate duce la disconfort la nivelul ochilor, cailor respiratorii si pielii.

Florassist® nasal contine probiotice care va pot ajuta organismul sa echilibreze raspunsul sistemului imunitar, astfel incat sa va puteti simti confortabil atunci cand apar schimbari sezoniere.

De ce functioneaza:

Th1 si th2 sunt asa-numitele „celule imune t helper”. Aceste doua tipuri de celule sunt importante pentru sistemul imunitar, deoarece activeaza alte tipuri de celule imunitare prin eliberarea de substante chimice speciale cunoscute sub numele de citokine in organism. Cand celulele t helper th1 si th2 se echilibreaza reciproc, este un semn revelator al unei sistem imunitar sanatos. Dimpotriva, celulele th2 hiperactive care elibereaza citokine ca raspuns la schimbarile sezoniere ale mediului, este un anumit indiciu ca sistemul imunitar este dezechilibrat [6].

Citokinele din celulele helper th2 t pot incuraja un raspuns imunitar care va poate afecta fluxul de aer in caile nazale, precum si reduce confortul in ochi si piele. De aceea, suplimentarea cu florassist® imunitar si nazal nu poate ajuta doar la prevenirea unei reactii excesive a sistemului imunitar. Sistem, cauzate de schimbari sezoniere. O directa a acestui lucru ar putea fi, de asemenea, ca puteti trece prin astfel de schimbari sezoniere, fara a avea bataile de cap de disconfort fizic.

Stiinta din spatele produsului:

Florassist® imunitar si nazal contine o combinatie unica de probiotice care va pot ajuta la echilibrarea sistemului imunitar in timpul schimbarilor sezoniere:

Epicor® (s. Cerevisiae)

Un extract din drojdie de bere, epicor® s-a dovedit ca promoveaza sanatatea imunitara in studii stiintifice. Mai important, totusi, cercetarile au indicat, de asemenea, ca epicor® poate inhiba disconfortul cauzat de schimbarile sezoniere ale stimulilor de mediu.

De exemplu, intr-un studiu, participantii au luat 500 mg de epicor® zilnic timp de 5 saptamani, in timp ce un alt grup a primit simultan placebo zilnic, acelasi interval de timp. 50% din grupul epicor® care a experimentat in mod normal un raspuns imunitar indus de schimbarile sezoniere ale mediului au spus ca nu au experimentat aceste efecte imunitare in timp ce au luat epicor® [1]. Intr-un alt studiu, participantii la studiu care au luat epicor® au experimentat, de asemenea, imbunatatiri semnificative ale numarului de zile cu flux de aer confortabil prin nas [2].

L. Acidophilus l-92®

L-92® este un probiotic tratat termic de tipul numit lactobacillus acidophilus. Intr-un studiu, aceasta tulpina probiotica a aratat efecte mai benefice asupra raspunsului ige, comparativ cu alte sapte tulpini de probiotice [7]. Raspunsul ige este un biomarker, care este utilizat pentru a masura si a evalua reactivitatea sistemului imunitar.

Subiectii de testare al caror sistem imunitar este sensibil la schimbarile sezoniere din mediu, l-92® a ajutat, de asemenea, la promovarea confortului ochilor si nasului [3, 4].

Compozitie:

Epicor®-fermentat uscat (de la saccharomyces cerevisiae):500 mg

Lactobacillus rhamnosus crl-1505[furnizeaza 100 milioane cfu†]: 50 mg

Alte ingrediente: celuloza vegetala (capsula), celuloza microcristalina, amidon de porumb, silice, acid stearic.

†unitati de formare a coloniilor la momentul fabricarii.

Non-omg

Dozare si utilizare:
Luati o (1) capsula pe zi.

Avertizari

A nu se lasa la indemana copiilor

Nu depasiti doza recomandata

Nu cumparati daca sigiliul exterior este rupt sau deteriorat.

Cand utilizati suplimente nutritive, va rugam sa va consultati cu medicul dumneavoastra daca urmati un tratament pentru o afectiune sau daca sunteti insarcinata sau alaptati.

Cantitate: 30 capsule.

Brand: Life Extension

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri