esteto.ro
0 Prod.
0 Lei
Cos esteto.ro
OFERTA PRODUSE

Management si marketing in audiovizual - Elisabeta Andreea Budacia, editura Universitara



management-si-marketing-in-audiovizual-elisabeta-andreea-budacia-editura-universitara-1.jpg

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Cod produs: 176417

Management si marketing in audiovizual - Elisabeta Andreea Budacia, editura Universitara: In Romania televiziunea a avut o evolutie diferita fata de alte tari europene; sa ne amintim doar perioada regimului comunist cand exista o singura televiziune, care avea doar cateva ore de emisie si acelea pentru propaganda de partid. In aceasta situatie este de inteles apetenta publicului, de astazi, pentru programele de televiziune.

Desi hulita de unii si admirata de altii, televiziunea publica a avut si are un statut deosebit - conferit de faptul ca este mentionata si in Constitutia tarii - pe piata audiovizualului din Romania, fiind o institutie de interes national, ea asumandu-si un important rol informativ, educativ, cultural si de divertisment. Daca in privinta functiilor informative si de divertisment, televiziunile comerciale isi asuma roluri semnificative si adesea de un nivel calitativ derizoriu, in privinta celorlalte doua, misiunea principala revine televiziunii publice. Aici trebuie sa avem in vedere un aspect foarte interesant, ce caracterizeaza piata de televiziune, si anume audienta TV. In contextul celor spuse anterior trebuie sa precizam faptul ca televiziunea publica este datoare sa - si propuna obiective de audienta atat cantitative, cat si calitative.

Avand in vedere aspectele mentionate am gandit elaborarea lucrarii in trei parti, deoarece abordeaza o problematica complexa, incepand cu serviciile audiovizuale si finalizand cu o serie de propuneri privind imbunatatirea performantelor de audienta ale televiziunii publice; abordarea noastra se bazeaza pe principiul “palniei”, plecand de la general catre particular. Partea intai “Serviciile audiovizuale si piata audiovizualului din Romania” cuprinde elemente generale, dar si unele aspecte conceptuale si practice. In partea a doua “Televiziunea - componenta principala a pietei audiovizualului”, ne-am ocupat de problemele ce vizeaza in mod concret televiziunea si specificitatea marketingului serviciilor de televiziune. Partea a treia, “Managementul performantei in domeniul serviciilor publice de televiziune”, cuprinde preponderant aspecte practice, dintre care mentionam cele doua cercetari calitative si o strategie de marketing.

Caracteristici: An aparitie - 2009; Format - 280 x 200 mm; Nr. pagini - 236; Editie - Necartonata;

ISBN: 9789737496898

Editura: Universitara

Autor: Elisabeta Andreea Budacia

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri) Adauga un review

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Alte produse din categoria Afaceri Economie care te-ar putea interesa:





Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Desktop


Copyright © Esteto.ro  


Termeni si conditii